Today's

Så idag har det varit full rulle hos denna familj!  Morgonen började med att vi åkte iväg på frukost hemma hos B’s moster, jätte mysigt! 
Därefter blev det storhandling på Ica maxi då maten hemma hos oss tar slut extremt fort eftersom att jag bokstavligen äter 24 timmar om dygnet i och med att jag ammar.
 
(null)
 
Framåt kvällen fick vi besök från Eskilstuna av Terza och hennes familj och så fin som hon är så hade hon middag med sig så vi slapp laga något. Det blev en kurdisk rätt vid namn Kfta, det är som stora risbollar med köttfärs i som sedan ligger i en typ av soppa, det är jätte gott men har man inte ätit det förut så kan det ta ett tag innan man tycker om det, så var det iallafall för mig. 
 
Vi fick även en jätte fin ljuslykta av Terza som passar helt perfekt hemma hos oss, vi har mycket vitt och guld hemma och denna ljuslykta var både vit och hade guld detaljer, hur fin? 
 
(null)
 
Lilla Alice fick även jätte fina kläder som hon kan ha om några månader. Måste säga att jag verkligen uppskattar att få kläder till henne i lite större storlekar, för det är helt sjukt hur snabbt den här lilla tösen växer. Hos BVC i måndags kunde dom konstatera att hon växt hela 6cm på en månad, tycker det är så mycket! Jag hade köpt massa söta pyjamaser och Bodies i storlek 50 vilken är den minsta storleken och inte ett enda plagg passar längre, utan nu har hon storlek 62, vilket är 2 storlekar större! Åh det går alldeles för fort! 
 
Imorgon vankas det kalas för hela släkten då Alice kusin fyller år! 
Kramisar.